Problem att skicka in tidrapporten?

Vi ser att medlemmar som använder Iphone, Ipad eller Imac kan få felmeddelande när de ska signera sin tidrapport i webbläsaren Safari.

För att komma förbi detta problem går du in i Inställningar -> Safari -> Integritet och säkerhet och avmarkerar valet "Spåra inte mellan webbplatser". Du kan också byta till en annan webbläsare, förslagsvis Chrome.

Ladda upp intyg i Mina sidor

2020-05-06

Har du problem att ladda upp intyg i Mina sidor under e-tjänster? 

Just nu kan det vara problem med att ladda upp intyg via e-tjänster på Mina sidor.

Vad behöver du göra om du har problem?

För att vi ska kunna felsöka problemet behöver vi följande information från dig. Skicka dina svar som ett meddelande via Mina sidor.

• Vilken enhet använder du? (Exempelvis dator, surfplatta, mobil)

• Om du använder mobil, vilket märke? (Exempelvis Iphone, Samsung)

• Vilken webbläsare använder du? (Exempelvis Chrome, Internet Explorer)

• Vilken filtyp är det du försöker ladda upp? (Exempelvis PDF, jpg)

• Vad är namnet på dokumentet? (Exempelvis Mitt arbetsgivarintyg)

Vad händer sen?

Vi återkommer så snart vi kan, det kan vara så att vi behöver mer uppgifter av dig.

Har du frågor eller behöver hjälp?

Skicka ett meddelande på Mina sidor, eller ring oss på 010-470 68 00. Har du fått ett brev från oss kan du ringa till din handläggare på direktnumret som står i brevet.

 

Senast uppdaterad 2020-05-06