Hur betalar jag?

Du kan betala din medlemsavgift på tre olika sätt.

Autogiro

  • Om du vill att avgiften ska dras via autogiro gör du enklast en anmälan om autogiro hos din internetbank. Sök på GS arbetslöshetskassa, som betalnummer skriver du ditt personnummer. Har du redan fått fakturor när du anmäler autogiro via din internetbank, ska du använda fakturorna som du har fått. 

Betalning via autogiro innebär att avgiften dras från ditt bankkonto den 28:e varje månad. Om den 28:e är på en lördag eller helgdag kommer avgiften att dras första vardagen efter.

E-faktura

  •  Anmälan om e-faktura gör du via din internetbank.

E-fakturorna skickas till din internetbank tre månader i taget. 

Fakturor

  • Om du är ansluten till Kivra, som är en digital brevlåda, får du automatiskt dina fakturor till din digitala brevlåda i Kivra, istället för på papper.
  • Är du inte ansluten till Kivra kan du ansluta dig till Kivra och få dina fakturor digitalt. Enklast registrerar du dig via Kivras app eller webbplats: www.kivra.com. Alternativt att du ringer till Kivras support på 0770 - 45 70 00 eller mejlar till support@kivra.com
  • Väljer du att inte ansluta dig till Kivra och inte har autogiro eller e-faktura skickar vi fakturorna med posten var tredje månad. Fakturorna skickas ut i mitten av månaden. Exempelvis avierna för januari, februari och mars skickas ut i mitten av januari.

Vår nya e-tjänst Mitt medlemskap

Du som är medlem hos oss kan logga in på Mitt medlemskap och hantera dina medlemsärenden. Du loggar in via startsidans Logga in knapp.

Här kan du

  • se dina fakturor & betalningar
  • se OCR-nummer
  • ändra dina kontaktuppgifter & betalningssätt
  • kommunicera med oss om dina medlemsfrågor

Har du några frågor?

Du är välkommen att ringa till oss på 010-470 68 00 eller skicka ett meddelande via Mitt medlemskap. 

Senast uppdaterad 2021-04-14