Mitt medlemskap är en e‑tjänst för dig som är medlem hos oss. Du loggar in med din e‑legitimation eller BankID.

I Mitt medlemskap kan du enkelt och snabbt hantera dina medlems­frågor

Du kan se

  • din medlemstid
  • dina fakturor & betalningar
  • OCR-nummer
  • meddelanden och brev från oss

Du kan också

  • ändra dina kontakt­uppgifter och betalsätt
  • kommunicera med oss om dina medlems­frågor

Notifiering

Logga in i Mitt medlemskap -> Min profil och välj hur du vill bli notifierad. Du får en notifiering via mejl eller sms när du har fått ett nytt brev eller meddelande från oss. Kontrollera att vi har rätt kontakt­uppgifter till dig och uppdatera dem vid behov, så att vi kan meddela dig när det finns ny information att läsa. 

Har du en fråga om din ersättning?

När det gäller ersättnings­ärenden ska du använda e‑tjänsten Mina sidor.

Vill du veta hur du skaffar e-legitimation om du inte redan har det?

Läs mer på e-legitimation.se. I Mitt medlemskap kan du använda e-legitimationerna BankID, Telia och Freja eID+.