Du som använder en Iphone, Ipad eller Mac kan få problem när du ska signera din ansökan om medlemskap.
Får du ett felmeddelande kan du testa att byta webbläsare eller göra en justering i dina inställningar.
Varför får jag felmeddelandet?
Det troliga är att du använder en Iphone, Ipad, Mac med operativsystemet IOS version 13.4.1. I den versionen finns en inställning för integritetsskydd som gör att felet uppstår. Problemet uppstår främst i webbläsaren Safari.
Vad kan du göra?
Det enklaste sättet att lösa problemet är att logga ut med logga ut knappen och logga in igen med någon av webbläsarna Chrome, Edge eller Firefox.
Om det inte räcker måste du gå in i på Inställningar -> Safari -> Integritet och säkerhet och avmarkera valet "Spåra inte mellan webbplatser", eller gå in under inställningar och tillåt cookies från den aktuella webbplatsen (i det här fallet Mitt medlemskap). Starta om webbläsaren.
Om du surfar med Safari kan du bara signera fem gånger i samma session. Detta är en säkerhetsåtgärd i Apples operativsystem.