Varför har jag fått en påminnelse?
Du har fått en påminnelse eftersom du inte har betalat en eller flera medlemsavgifter till oss. Tänk på att påminnelsen kan avse en annan månad än den som står på fakturan.
I Mitt medlemskap hittar du information om dina fakturor & betalningar.
Vill du betala med Swish?
Om du har en obetald faktura kan du välja att betala med Swish när du ringer till oss. Ring 010-470 68 00 så hjälper vi dig.
Autogiro
Enklast betalar du din avgift via autogiro. Anmäl om autogiro hos din internetbank. Sök på GS arbetslöshetskassa, och som betalnummer skriver du ditt personnummer. Du kan också göra en anmälan i vår e-tjänst Mitt medlemskap.
Har du tid att ge mer feedback?
Vi försöker ständigt förbättra din upplevelse av vår webbplats. Med din feedback kan vi bättre förstå vad som fungerar och vad vi kan förbättra.
Ge betyg i antal stjärnor 1–5 där 1 är mycket dåligt, 3 är medel, och 5 är utmärkt. Skriv gärna en kommentar om du vill förklara dina svar.
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi läser och tar till oss all feedback som skickas in även fast vi inte skickar svar. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp.