Vi stänger våra telefoner den 2–3 september
Under dessa två dagar kan du inte nå oss på telefon.
Våra e-tjänster
- Om du har frågor om din ersättning kan du skicka ett meddelande i Mina sidor. I Mina sidor kan du följa ditt ärende och se vilka uppgifter du behöver skicka in. Du kan också se om vi har handlagt ditt ärende och när du har en kommande utbetalning.
- Om du har frågor om ditt medlemskap eller dina fakturor kan du hitta information om dina betalningar, fakturor och uppgifter om ditt medlemskap i Mitt medlemskap. Där kan du också skicka ett meddelande till oss.
Vi svarar dig så fort vi kan när vi är tillbaka.
Varför stänger vi telefonerna?
Vi utbildar oss i den nya försäkringen som börjar gälla den 1 oktober i år.
För utlämning av allmänna handlingar
Om du behöver få ut allmänna handlingar, det vill säga intyg eller övriga handlingar, skicka ett meddelande på Mina sidor så skickar vi handlingarna till dig.
Har du en fråga om försäkringen?
Här på vår webbplats hittar du information och svar på många frågor om arbetslöshetsförsäkringen och om regler & villkor. Använd gärna sökfunktionen för att hitta svar på din fråga.
På torsdag den 4 september har vi öppet som vanligt igen!
Vänliga hälsningar
GS a-kassa
Har du tid att ge mer feedback?
Vi försöker ständigt förbättra din upplevelse av vår webbplats. Med din feedback kan vi bättre förstå vad som fungerar och vad vi kan förbättra.
Ge betyg i antal stjärnor 1–5 där 1 är mycket dåligt, 3 är medel, och 5 är utmärkt. Skriv gärna en kommentar om du vill förklara dina svar.
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi läser och tar till oss all feedback som skickas in även fast vi inte skickar svar. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp.