Utbetalning och telefontid under jul- och helgdagar
Här kan du se våra telefontider under jul- och helgdagarna och när vi har vår månadsutbetalning.
Våra telefontider är
22 december 9.00–11.00 och 13.00–15.00
23 december 9.00–11.00
24–26 december stängt
29 december 9.00–11.00 och 13.00–15.00
30 december 9.00–11.00
31 december stängt
1 januari stängt
2 januari 9.00–11.00
5 januari 9.00–11.00
6 januari stängt
När betalar vi ut ersättning i december?
Tisdag den 23 december.
Kom ihåg att lämna in din månadsansökan i god tid!
Sista inlämningsdatum för tidrapport och godkänd månadsansökan är torsdag 18 december.
Observera att du behöver skicka in din månadsansökan i god tid innan senast inlämningsdatum för att vi ska hinna godkänna din månadsansökan för utbetalning.
För att kunna betala ut ersättning behöver vi ha handlagt ditt ärende och fått din tidrapport eller månadsansökan. Vi behöver också först godkänna din månadsansökan. Skicka därför in din månadsansökan till oss så snart du kan.
På vår webbplats hittar du information om utbetalningsdatum. Det är olika datum varje månad.
Har du frågor?
Du är alltid välkommen att kontakta oss om du undrar över något eller vill ha hjälp.
Vi på GS a-kassa önskar dig en riktig god jul och ett gott nytt år! 🎅
Har du tid att ge mer feedback?
Vi försöker ständigt förbättra din upplevelse av vår webbplats. Med din feedback kan vi bättre förstå vad som fungerar och vad vi kan förbättra.
Ge betyg i antal stjärnor 1–5 där 1 är mycket dåligt, 3 är medel, och 5 är utmärkt. Skriv gärna en kommentar om du vill förklara dina svar.
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi läser och tar till oss all feedback som skickas in även fast vi inte skickar svar. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp.