Stängda e-tjänster & telefon
Tisdag den 30 september klockan 00.00 stänger alla våra e-tjänster och system för en uppdatering.
E-tjänsterna och systemen beräknas öppna igen på onsdag den 1 oktober klockan 13.00.
Vi har ingen telefontid på tisdag den 30 september.
Varför stänger vi?
Den 1 oktober börjar nya regler i arbetslöshetsförsäkringen att gälla vilket gör att vårt ärendesystem och e-tjänsten Mina sidor måste uppdateras.
Under tiden som uppdateringen pågår är alla våra e-tjänster och system stängda, även e-tjänsterna Mitt medlemskap och Ansökan om medlemskap. Tack för din förståelse!
Skicka in tidrapport i Mina sidor
Du kommer att kunna skicka din tidrapport som vanligt måndagen den 29 september och få ersättning torsdagen den 2 oktober.
Har du tid att ge mer feedback?
Vi försöker ständigt förbättra din upplevelse av vår webbplats. Med din feedback kan vi bättre förstå vad som fungerar och vad vi kan förbättra.
Ge betyg i antal stjärnor 1–5 där 1 är mycket dåligt, 3 är medel, och 5 är utmärkt. Skriv gärna en kommentar om du vill förklara dina svar.
Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Vi läser och tar till oss all feedback som skickas in även fast vi inte skickar svar. Kontakta oss gärna om du behöver hjälp.