Nytt medlemssystem & nya e-tjänsten Mitt medlemskap

Fakturorna kommer lite senare denna månad eftersom vi byter medlemssystem. Läs mer om vår nya e-tjänst Mitt medlemskap här.

Fortsatt hög medlemsnöjdhet i a-kassorna

2021-03-10

På uppdrag av Sveriges a-kassor har Kantar Sifo nyligen gjort en undersökning hur nöjda medlemmarna är med sin a-kassa.

Resultatet visar att sju av tio ersättningstagare är nöjda eller mycket nöjda med sin a-kassa.

Pressmeddelande från Sveriges a-kassor

Vill du läsa pressmeddelandet från Sveriges a-kassor? Klicka här.

Vad tycker våra medlemmar om oss på GS a-kassa?

Resultatet i undersökningen visar att våra medlemmar är ännu nöjdare med oss!

Frågorna i undersökningen handlar om medlemmarnas upplevelse av olika delar av vår service. I undersökningen mäter Kantar Sifo bland annat ett Nöjd Kund Index på det sammanlagda resultatet. Vi på GS a-kassa fick 73 punkter. Det totala värdet för alla a-kassor är 70. Undersökningen görs vart annat år och vi har höjt oss med två punkter sedan 2018.

Vi är tacksamma för feedback!

Vi vill få reda på vad våra medlemmar tycker om oss, vad vi gör bra och vad vi kan förbättra. I undersökningen kunde medlemmarna även lämna egna synpunkter. Dessa synpunkter är värdefulla för oss i vårt fortsatta arbete. Har du synpunkter är du alltid välkommen att höra av dig till oss!

Vi vill ge dig bra stöd & service

Vi på GS a-kassa jobbar ständigt med att ge dig som medlem bra stöd och service. Behöver du hjälp och stöd är du alltid välkommen att kontakta oss!

Senast uppdaterad 2021-03-10