Mina sidor är stängt

Den 8–13 november är Mina sidor tillfälligt stängt eftersom vi byter ärendehanteringssystem för ersättningsärenden. Under tiden som Mina sidor är stängt kan du ringa till oss på våra telefontider, men vi kan bara svara på allmänna frågor. Vi kan inte göra ändringar, uppdateringar eller ta beslut i ditt ersättningsärende. Det kan vi göra först när Mina sidor har öppnat igen. Vi betalar ut ersättning som vanligt under tiden.

Har du frågor om ditt medlemskap är det öppet som vanligt.

Vill du lämna uppgifter eller skicka in intyg?

Mejla inte intyg eller uppgifter till oss i ditt ärende eftersom de innehåller personuppgifter. Vänta med att skicka dina uppgifter och intyg via Mina sidor när e-tjänsten öppnar igen den 14 november. 

Om du har fått ett meddelande att du har uppgifter att göra på din Att göra-lista före stängningen, kommer du att få en extra vecka på dig att komplettera ditt ärende.

Har du fått ett SMS eller mejl från oss?

Om du får ett SMS eller mejl från oss när Mina sidor är stängt beror det på att vi verifierar att systemet fungerar. Du kan läsa ditt meddelande så fort Mina sidor har öppnat igen. 

Du kan läsa mer om systembytet här

Senast uppdaterad 2022-10-10