Ingen telefontid den 16-17 oktober

2018-10-09

Tisdag och onsdag den 16-17 oktober är vår personal på utbildning och därför har vi inte möjlighet att svara på dina frågor under dessa dagar. 

Du är välkommen att ringa oss innan och efter dessa dagar. Har du fått ett brev från oss kan du ringa direkt till handläggaren som har hand om ditt ärende. Du hittar namn och direktnummer till handläggaren i ditt brev.

Mina sidor

På Mina sidor hittar du information om ditt ersättningsärende. Bland annat kan du se när din ersättning kommer och vad som har hänt i ditt ärende. Du kan också skicka meddelande via vår e-tjänst Mina sidor

Mejl

Eftersom det inte är ett säkert sätt att skicka dina personuppgifter på, vill vi inte att du mejlar namn och personnummer till oss. Använd istället vår e-tjänst Mina sidor.

  • Har du frågor om ersättning där du inte behöver lämna namn och personnummer kan du mejla till kontakt@gsakassa.se

Vi besvarar ditt meddelande eller mejl så snart vi kan när vi är tillbaka.

För utlämning av offentliga handlingar

Om du behöver få ut offentliga handlingar, det vill säga intyg eller övriga handlingar, skicka ett meddelande på Mina sidor så skickar vi handlingarna till dig.

Har du frågor?

Du är välkommen att kontakta oss innan eller efter utbildningen så hjälper vi dig!

Senast uppdaterad 2018-10-09