Har du fler frågor om Mina sidor eller behöver teknisk support?

Klicka här för att läsa fler frågor och svar om Mina sidor.

Senast uppdaterad 2015-07-01 | |


Vanliga frågor och svar

Det enda du behöver för att använda Mina sidor är e-legitimation eller BankID. Du trycker på logga in på Mina sidor och loggar sedan in med e-legitimation eller BankID. Om du loggar in från din mobil krävs det Mobilt BankID. Du beställer e-legitimation eller BankID hos din bank eller Telia. Mer information finns på www.e-legitimation.se

Om du redan har e-legitimation eller BankID/Mobilt BankID kan du självklart använda det när du loggar in på Mina sidor.

 

Senast uppdaterad 2015-07-01 | Visa svaret p� egen sida

Försök igen, annars ska du kontakta den leverantör du använder, exempelvis din bank eller Telia. Kontaktuppgifter till support, oavsett bank eller Telia finns på www.elegitimation.se. Du kan testa om din e-legitimation fungerar korrekt genom att besöka https://test.bankid.com

BankID på fil och på kort har uppgraderats och det gör att du kan ha problem att logga in på Mina sidor med ditt nuvarande BankID.

Du behöver därför uppdatera ditt säkerhetsprogram för BankID för att kunna logga in på Mina sidor. Klicka på länken www.install.bankid.com och följ instruktionerna på skärmen för att installera den nya versionen.

Om problemet kvarstår ska du vända dig till den som utfärdat ditt BankID. På webbplatsen e-legitimation.se kan du hitta kontaktuppgifter till de som utfärdar e-legitimation.

Senast uppdaterad 2015-07-01 | Visa svaret p� egen sida

Informationen i Mina sidor finns just nu bara på svenska. 

Senast uppdaterad 2017-10-20 | Visa svaret p� egen sida